onsdag 15 oktober 2008

Ibland är man trött...

... på människor. Det är jag just nu. Jag menar inte att jag inte gillar att umgås med folk, jag menar att jag i detta nu helst är ensam (there might be a few exceptions). Idag har jag, mellan klockan åtta och två, anordnat och hållt en utbildning för skolans klassrepresentanter på Brunnen. Fick reda på klockan åtta imorse att folk som skulle hålla i det är sjuka/inte kommer. Ta sig an det tillsammans med Elin. Vi hade värderingsövningar, lekar och föreläsningar. Det var roligt, och kära Elin hade köpt en massa fika och godis också...! När det var slut var det det diskning och städning där, övergiven av resten av elevstyrelsen, men med mycket hjälp från Erik, Mimmi och Helena, som gällde och sedan iväg till skolan för att ha ett möte med SP-rektorn Per. Sedan vara jättetrött och vilja sova, men tvingas planera morgondagens stormöte. Sedan åka hem och inse att jag imorgon har ett muntligt IB-prov i franska, en historieredovisning och en engelskaredovisningen och att jag inte har börjat på någon av dem. Pappa behöver hjälp med datorn, spara en bild från hotmail till hårddisken, och det finns inget drickbar juice i kylen. Koka te. Breda mackor. Sätta sig här och pusta ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:( Men men, bättre dag idag? Har han fortfarande inte löst hur man sparar en bild från hotmail?

Anonym sa...

Slit inte ut dig bara! :)