fredag 3 oktober 2008

Aktiv vecka

Detta har verkligen varit en aktiv vecka med mycket att göra! I måndags hade vi elevstyrelseträff hemma hos Anna typ hela kvällen. Vi såg bl.a. på Paris Je T'aime; den var bra. Samma kväll följde jag Malin hem och lyckades efter många om och men hitta tillbaka till stationen och åka hem, så jag fick t.om. lite motion... Den kvällen kom jag hem elva och var trött, men jag började ändock skriva på en franskauppsats som skulle in i tisdags. Jag orkade inte riktigt utan skrev klart den på en håltimme i skolan istället. På eftermiddagen bakade jag en dubbel kladdkaka till min klass. På kvällen hade jag ett telefonmöte med CUF:s Internationella Kommitté och jag ska antagligen åka till Ukraina en vecka i december på IFL(r)Y:s General Assembly. Det blir spännande! I onsdags hade jag historiaprov på morgonen om Kalla Kriget. Det var med Nicklas som sade att han inte ville bli störd den första halvtimmen för att han skulle läsa tidningen. Sedan när folk såg lite rädda ut sade han att han bara skojade! Han är bäst. På eftermiddagen bjöd jag på kladdkaka på klassrådet och sedan hade jag en tenta i franska steg 4 med Christer som mitt under provet frågade mig om jag ville ha kaffe. Igen. På torsdagen hade jag Historia C-prov om källkritik och lite sådant. Det gick säkert bra... Idag (fredag) är det studiedag! Jippie! Jag har dock redan varit i stan och träffat Erik och Ebba, som idag åkert till Göteborg. Passade också på att uträtta några ärenden i skolan, som var väldigt folktom utan alla elever. På helgen har jag inga planer dock, förutom några CUF-grejer jag måste skriva... Men det ska bli skönt att bara slappa!
God Helg!

Inga kommentarer: