tisdag 9 september 2008

Nu bär det snart av...

Nu är jag packad (som Francesco sade) och ska strax hoppa i säng. Imorgon bär det av mot Bryssel, och jag måste stiga upp halv fem (!) för att ta bussen till Stockholm, byta buss till Arlanda och sedan ett flygplan till Bryssel. Det ska nog bli jättekul och det skadar ju heller inte att få del av lite bättre väder än det svenska. Jag får ju också tillfälle att testa min franska in real life. Det känns alltid som om man har glömt något när man packar, men det brukar ordna sig ändå, så det ska nog gå vägen den här gången också... Jag kommer tillbaka på söndag och är i Jönköping kl. 03.30. Då kommer mamma och hämtar mig och sedan hem till Gränna. Det blir inte många timmars sömn den natten eftersom jag ska upp dagen därpå och åka till skolan. Nåväl, det får man väl leva med. Ikväll har jag faktiskt både hunnit med att skriva om mina kärleksproblem på franska, spela basket med några kompisar, packa, äta och lata mig så jag är nöjd!

Ha det så bra hemma i Sverige!

Inga kommentarer: