fredag 7 november 2008

In Uppsalam ire non potero

Kom just på att jag inte kan åka med på klassresan till Uppsala den 3 december eftersom jag då befinner mig i Kiev. Skittråkigt, verkligen. Jag hade sett fram emot det. Men man kan väl inte få allt här i livet antar jag. Idag har vi planerat inför PB-dagen imorgon i skolan. Jag ska leda italienska-uppvisningen samt latin-uppvisningen. Efter skolan gick jag, Erik och Felicia till Nyfiket och fikade och sedan följde vi henne hem. Eftersom vi båda är ganska dåliga på att hitta så ledde detta naturligtvis till att vi kom fel och missade bussen när vi skulle ta oss hem från henne. De andra gick ut, men jag följde inte med. Det är ju trots att skola imorgon. Men sedan lediga på måndag och vi ses på onsdag!

Pour quelque raison étrange je suis tombé amoureux d'elle.

Inga kommentarer: